Bra fredag.

I fredags träffade jag Zara vid tre. Åkte hem till henne, drack fyra espresso.
Mums.
Sedan lyckades jag övertala henne att följa med till BodyBeat.
Vi var jättepepp.
Och vi dansade massor. från halv elva till två ungefär.
Det var sååå kul.

Jag var näst intill hög på koffein... Yay. Micket rolig.

Och på BB mötte jag en söt kille, som jag pratat med på msn. Han har dock..undvikit mig. Är "strax tillbaka" om jag skriver på msn och sedan offline.
Fåntratt.
Så ser jag honom, går fram och säger hej, sedan dansar jag vidare.
Sedan ser jag inte killen igen den kvällen. Och klubben är liten.
Fnys.
Jäkla fåntratt.
Men underbar fredag.

Och hela helgen har jag jobbat.
Massa trött.
På onsdag flyttar jag.
WOOOHOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0