Tristess

Jag har bara tråkigt just nu.
Idag har jag inte alls varit kreativ... Jag har bara slappat i min fåtölj, sett på film efter film och varit allmänt seg.
Men visst, jag är ju sjuk, det är ju okej.
Bara jävligt trist att vara sjuk
Snart får jag väl bihåleinflammation och tappar huvudet...
Min otur.

Idag när min post kom, så knackade det direkt på dörren, jag kikar ut genom titthålet och det står en postkvinna där, från bring, nya grågröna kläder som gör allt. Ersatt något annat...citymail kanske?
Jag öppnar och där står Pernilla, hon är tillsammans med Patrik (en kusin).
Hon ville bara hälsa.
Väldigt roligt alltså.

Min näsa rinner. Jag är alldeles torr runt näsan, som en jäkla tjackis... Flagnar...
Så drar jag konstant in snoret som hotar att rinna ner för hakan.

I'm so frikkin bored...

Idag addade Sasha mig på facebook.
Jag har inte pratat med henne på flera år.
Hon kommer också från Sthlm, gick i samma klass som Anna Knas.
Och jag har liksom letat efter henne, men aldrig på facebook... Inte kommit på tanken.
Jag är ju sååååå aktiv där.
Anyway.
Mycket roligt.
Henne måste jag träffa sen när jag kommer upp.

Och nu la HV71 mål.
Det är på i bakgrunden. Då har man inget att hitta på.

Jag vill ha min dator... Jag är så trött på min laptop från 1803.
Den är så jävla seg.
Fan vad jag svär och klagar.
Jag är så jävla tråkig. Jag har alltid tråkigt.
Hopplöst.
Jag hatar netto.
Jag hatar... ööh... Saker.
Jag hatar att ha tråkigt.
Jag har ett ljus från ikea som ska lukta kanelbulle. Inte fan känner jag det, jag är så satans förkyld och tät i näsan. Uh.
Tråk, tråk, tråk, tråk, tråk, tråk, tråååååååååååååååk!!!!!!!!

Jag ringer Frida och tjatar på henne tror jag... Då går tiden undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0