Sommar! ^^

I fredags var jag i kungsparken med kompisar, drack alkohol och hade allmä'nt skönt och kul.
Igår va jag hos min pappa, låg och sov i solen.
Idag var jag hos homon igen, låg och läste i skugga.
sedan fikade jag med Anna i solen. Så härligt.
Vi diskuterade fega killar. (komma till skott med att ligga, det påstås ju att dom gillar när man är rakt på sak, men samtidigt så vill dom ha en brudig brudjävel som fnissar och behöver tas hand om lite grand. spela svårflirtad och sånt.)

Och just nu har jag ont i huvudet av all värmen och har missat min tvättid. Har massa smutstvätt som behöver tvättas Jäkla skit alltså.

Och jag är för övrigt kär i en låt David Guetta ft kelly - When love takes over
Klämkäck.

Nu ska jag dricka vatten, tvätta mina svettiga händer och städa upp i min fjuttiga etta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0