SKAUNE

I fredags efter jobbet for jag till skåne, landskrona.
Jag och Skåningen (som heter Martin, min kompis) gick och åt pizza på Mamma Teresa - sjukt goda pizzor, frasig, TUNN botten... Mums....!
Sedan på krog, till Tycho Brahe, där vi satt och drack.
Vi blev massa folk.
Dunderkul.

Lördag var vi i malmö, första gången jag var där. Och där skulle jag vilja bo. Underbar stad. Kändes som London.
Vi låg i park, massa folk kom, vi var väl en femton stycken typ
Drack, solade, pratade, slappade, spelade brännboll osv.
Sedan gick vi hem til Pelle, mer alkohol, vattenpipa, kortspel och babbel.
FAN VA KUL!

Och jag var även i Laholm igår, hälsade på min moster i änglabo, träffade min morbror Lars och dreas tre golvmoppar Ida, Daizy och Zally.



Så kul.
Vi var även i Båstad. Pia visade massa saker och vi åt pizza på Pepe's bodega. (Där alla "folk" hänger när det är tennisvecka...)
Och där hade dom skitgod pizza. Jävlar vad god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0