Mycket har hänt...

...och då orkar jag inte skriva.
Jag har varit i Sthlm, hälsade på mina kompisar. Jag hade skitkul!!

När jag kom hem var jag ledsen över att jag, igen, inte hade några pengar kvar till mat och det var en vecka till löning.

Jag har bott svart i andra hand hos min kusin, han har bara inte..fått tummen ur att lämna ine tt andrahanskontrakt.
Jävligt störande.
Iallafall, jag skällde på honom, likaså min mamma.
Och sedan undvek han mig.
Och jag fick veta i fredags, att han har sagt upp lägenheten, den 23 feb, när jag och min mamma skällt på honom.
Han sa upp den då, den fege jäveln.
Och jag flyttar nu till stigbergstorget (i gbg) och lämnar honom hos kronofogden.
Känns jävligt bra med tanke på allt.
Jag orkar ju inte heller dra alal dealjer, men det är såd et ligger till.
Jag har mest lust att skjuta honom, jävla människa.
Jag kommer inte prata med honom på...jävligt länge, om ens någonsin.

Och nu har jag packat ihop det mesta i min lägenhet.
Så idag ska jag köra hem lakan och sånt som jag inte behöver. det behöver jag när jag får en egen lägenhet någon gång.
Och allt mitt porslin och helvete... Uh.
Jag ska hyra ett rum, men det är det värt.
För jag vill inte bo hemma igen.
Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0