Konstiga drömmar, bullar och lägenheter

Den 1a april flyttar jag till min första, riktiga, egna etta. :D
3300:- i månaden, en etta på 47 kvm.
Så härligt.
Jag har inglasad balkong också.

Inatt drömde jag igen om mr Sovjet. Jobbigt. Jag blev arg på honom mest.
Sedan drömde jag om mina f.d klasskamrater som mobbade mig jämt förr.
Ledsen...
Men sedan dödade jag alla visst.
Det var väldigt härligt.
Och sedan skulle jag glasera bullar... Men det var jag inte duktig på.

Idag ska jag och min kompis Anna ut och gå.
Sedan är det släktmiddag (fanfanfan).
Jag gillar inte den sidan av släkten, men vi ska fira min 80åriga farmor och min ena faster som fyllt...51.. Om jag inte minns fel.

Och imorgon ska jag elda hos min farmor!!!
Elda är kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0