Paranoia

Jag såg en kopia av mitt ex på krogen i söndags.
Jag och lite vänner och bekanta hade söndagsångest tillsammans.
Så sitter en kille, dricker en killkenny och läser en bok, han ser exakt likadan ut som mitt senaste ex.
Skrämmande lik.
Min kompis tyckte också det. Jag ville bara sätta mig bredvid honom och pussa och krama honom.
Trots att vi inte varit ett par på tre månader.
Och det var inte han, för mitt ex bor inte ens i Sverige.

Och jag hatar min dator.
Den dör konstant.
Vad jag än gör så lägger den av.
Jag slänger snart ut den. Och den har varit borta på reparation nyligen dessutom.
Helt lost. Suck.

Och nyligen upptäckte jag att mitt helgonkonto har blvit hackat… någon har försökt ta sig in.
Jag tror jag vet vem.
Jag loggar inte in 2.15 tre gånger och skriver fel lösen alla gånger.
Då sov jag.
Likadant 12.55, fyra gånger.
Alla gångerna fel lösen.
Då serverade jag lunch till mina gamlingar på jobbet.
Och jag har dessutom fått ett mail, där mitt lösen står.
Så nu är jag misstänksam.
Grrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0