Sjukdom och andra trevligheter

Hela veckan är jag sjuk.

Jag blir utmattad av att bara gå på toaletten. Inte normalt.

Så jag har sjukskrivit mig resten av veckan.

Välbehövt och väldigt skönt.

Jag sover ca 12-14 timmar per natt numera. Jag är ganska trött och utmattad.

 

På lördag ska jag, Zara, André och Plantan göra något syndigt…

Vi ska gå på 80talsfest. Och jag har hittat en trevlig man som jag förmodligen ska prata med där.

Blir kallsvettig på blotta tanken.

Hoho.

 

Och jag har märkt en… smått pinsam sak. Mando Diao – Dance with somebody.

Åh så bra den är.

Och det är nog första gången jag tycker det.

 

Senare kommer Plantan till mig, med en låda glass.

Pecan.

PARTY. :)

 

Dessutom en vecka kvar till Stockholm och mina bästa vänner. Woohoo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0