uuuuh...

Idag ska jag till gyn. -,-
Sedan ska jag jobba.
Det är massa sol ute. Jag har ingen lust att jobba... Jag vill vara ledig.

Jag har gått med på att bli bjuden till grekland.
Min mamma bjuder, så vi ska dit och slappa. Sola och bada.
Jag hoppas jag inte tröttnar för mycket.

Imorgon ska jag skriva på kontraktet för min nya, egna etta på 47 kvm.
Det blir spännande... Och jag kommer inte bo på hisingen längre. Kommer kännas väldigt konstigt.
Jag har alltid bott här liksom...
Mina tio år i kungsbacka räknas fan inte. Värre stad finns inte. Eller ja, värre människor. Hua.

Och snart fyller jag år. Då ska jag köpa mig en ny mobil.
Jag är så uttråkad.
Jag måste verkligen göra något.
Jag borde ta och säga upp mig och bara åka iväg.
Typ, åka till N.Y och hälsa på min släkt.
Eller bara... äsch.

Jag är rastlös.

På tal om ingenting, när jag för en gång skull lyssnad epå radio, så kommer Pervot och hans nya låt.
Ganska eeew.
Det är äckligt att han legat i min säng.

JAG ÄR RASTLÖS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0