Måndag kväll

Alldeles nyss så bestämde jag och en jag kallar krullbaggen för att ha en "spontandejt med glass" på onsdag.
Waaaah.

Spännande och spännande.
Jag har suttit här i min datastol och skrattat, flinat som en idiot och inte kunnat sitta still.
Känns precis som att gå i skolan igen och snyggaste killen i klassen som sa hej till en i korridoren, av misstag.
Oh, to be young again....!

Och idag har jag jobbat.
Innan det gynekelog och sedan en timme med Filippa.
På lördag ska vi gå ut, vi ska nog till Valand.

Herregud. Jag på ett fånigt ställe där dom dömer en efter kläderna.
Jag är så van vid att gå in på ställen där dom knappt bryr sig om leg. Eller om man har lack, läder eller ingenting typ... Uh.

Och nu är jag trött.
Jag luktar svett.

Jag och Anna borde skriva en korkad novell och försöka ge ut den.
Om en man vid namn Bert-Göran som bor i sin mammas källare och samlar på... insekter.

Beep-beep.
Borde sova nu.
Krullbaggen lämnade datorn, men han kanske kommer tillbaka... Ändå dödfött att sitta och vänta som en och annan idiot.
Godnatt, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Masken

Valand är skitkul! Ibland är det dock mycket akademiker där.

2009-03-25 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0