Jävlar, två dagar i rad

Igår var jag på släktmiddag.
Källarkrogen, god mat, konstig släkt som vanligt, men jag tycker ändå om de flesta. Vissa är ju mindre populära, som den ene av min farbror. Han är en idiot som jag mest vill slå på näsan.
Och min ena faster, hon är ganska modern av sig.
Hon frågade om jag hade någon kille. Jag säger nej och hon frågar sedan om jag har en tjej.
Hoppsan ^^

Efter detta åker jag till Plantan.
Vi dricker vin, pratar död, pratar skit, äter pizza och är tysta.
Sedan for vi till rockbaren, där vi mötte erika, natta, rosa och massa andra.
Jag mötte till och med ett gammalt ragg jag haft för... tre år sedan typ.
Han var fascinerad över hur jag såg ut nu för tiden.
Vi träffades när jag hade knallrosa hår, konstiga kläder och nrä jag var allmänt konstig och tonåring.

Rosa blev väldigt förvånad när hon såg mig för övrigt, ögonen var uppspärrade och hon kom av sig när hon skulle prata med mig. "Vad gör DU här?"
Hehe.

Ganska kul ändå.


Och idag fällde jag och min mamma min stira jävla TV-hylla.

Så nu ekar det ännu mer i mitt vardagsrum.


Och ikväll ska jag till Kajsa, vi ska se på film, förmodligen Sweeney Todd.
Det var längesedan jag såg den... Och jag minns ju första gången bäst.
Det var i London med mr Sovjet.
Men JAJA.


Kommentarer
Postat av: Plantan

haha det var då en kväll att minnas!

2009-03-23 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0