mardröm

Inatt hade jag en dröm.

Jag var hemma hos min pappa, min mamma var också där, även annat folk som bara var suddigt.

Så kom Simon dit, han kom från England, till mig. Han kom fram till mig, berättade att han ville ha mig tillbaka, att han mått jättedåligt sedan han dumpade mig. Att han inte orkat göra någonting alls.

Sedan frågade han om jag ville gifta mig med honom. Då stannade mitt hjärta. Jag minns inte vad jag svarade. Men förmodligen var det ja, eftersom folk runt om tjoade och var glada och att jag kramade Simon.

Jag borde ha varit överlycklig, men det jag kände… Jag var tveksam till att det verkligen var en bra idé. Jag undrade när han skulle fega ur och sticka nästa gång igen.

 

Och jag vaknade och tänkte att jag inte vill ha det så.

Och jag var så lättad att det bara varit en dröm.

Jag kanske börjar komma över honom, ganska bra nu.

Äntligen…

 

Fast… Jag hatar facebook.

Jag tror han har hittat en ny brudjävel. En asiat.

Nu ska jag kräkas…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0