Veckan som gått och lördag kväll.

Magsjuk var jag söndag natt till tisdag morgon. Men det känns som jag skrivit det redan, någonstans. Typ till alla jag känner.
Men nu har jag flyttat.
Jättefin lägenhet har jag.
En vacker dag, när jag lär mig hur man lägger upp bilder på bloggen, så ska jag visa. Typ, FRIDA lär mig!!!!

Idag jobbade jag extra, 100% övertid, massa pengar.
Och ikväll ska jag till haket, monochrome.
Synnerligen trevligt.
Jag har dock inte så stor lust att gå ut, men jag ska få lite presenter.
Jag fyllde ju år i torsdags.

Nu lyssnar jag på Flight of the Conchords och väntar på att Ana-Banana ska bli klar.

Jag ser bra ut idag ^^
Haha.

Om det är fint väder ska jag ut till min pappa, sitta i trädgården och sola min bleka kropp.
Jag är så blek att jag bländas av mina ben typ...
Det är illa.

P.s
Min kusin hörde av sig. Bad mig betala dom två sista månaderna. "Du har ju trots allt bott här... Och i normala fall har man ju tre månaders uppsägningstid... Vi kan väl sköta det här som vuxna?"

H E L V E T E  H E L L E R ! ! !

Kommentarer
Postat av: Frida

Förklarar för dig nästa gång du kommer in på msn. =)

Flytten gick bra btw. Tar igen mig lite i soffan nu.

2009-04-04 @ 23:36:24
URL: http://heygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0