Nu har jag äntligen flyttat!

I söndags natt fick jag magsjuka, för första gången.
Jag spydde/sket varje timme.
Jag spydde vatten och sket vatten.
Jag fick inte sova alls. Jättejobbigt.

Måndag sov jag bort helt, vaknade emellanåt av hunger, törst och allmän rastlöshet.
Tisdag morgon kom min mor och hjälpte mig att packa ihop det sista jag inte fått ihop inför flytten.
Sedan kom pappa, Naffe och Frode. (norsk bög som min pappa känner... Min pappa har världens största homofobi för övrigt.)
Dom lassade in allt i ett hyrsläp och sedan parkerades det hos min farmor.
Vi lämnade lägenheten till min jävla kusin och nu är allt över med den knösen.
Och jag kamperade på mammas soffa... Sov som en gris. Så jävla skönt.

Och idag, flyttade jag in. Woohoo!
Lägenheten ser TUSEN gånger bättre ut än vad jag trott!
Den är jätterymlig. Kommer kunna köpa en soffa. Och ha plats över.

Jag har inglasad balkong, stort kök, stor klädkammare, stort källarförråd...

Det kan inte bli bättre...! (Klart det kan bli bättre, men en jävla bra början!)

Och just nu är jag trött, ser på Girls og the Playboy Mansion. I like!! :D
Och den 11-18/7 ska jag, Anna Knas, Mikkis och Alex till danmark!
Vi har hyrt ett hus i en vecka i Nr. Lygnby, en liten by, 5 km norr om Lökken. I love :) Min favoritby ^^
KOmmer bli skönt med massa sand, hav och förhoppningsvis sol.
Vi kommer iaf få vila upp oss mycket... :) Hihi.

Kanske borde sova nu.
Imorgon fyller jag 22. KÄRRING ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0