Jag är sjuk igen...

När jag var magsjuk, förra veckan, måste jag spytt och skitit ut hela mitt imunförsvar.
I lördags natt fick jag feber.
Nu har jag igen feber, men är jävligt förkyld... Och låter som en man.
Så jävla störande.
Jag har ju inte råd att vara hemma heller.

Det är väldigt många som blir av med jobb nu... Några ur min massiva släkt är utan jobb... Det är tråkigt.
Som min mamma berättade (hon jobbar med att ge folk räkningar och påminnelser och stänga deras telefoner och bredband...) En man som hade en räkning från slutet av februari, om han kunde få betala räkningen den 18 maj, då fick han sin sjukkassa.
Helt sanslöst hur många som hamnar hos kronofogden numera verkar det som, med tanke på "kriiiiiiisen".
Man kan ju tycka att dom bore ge folk en liten chans kanske, med tanke på allt.
Fast då borde man själv ha vett att stoppa allt det man inte tror att man kommer kunna betala.
Man kan ju låna bredband från någon i sitt hus (om mna bor i höghus, det är många som inte har låsta bredband.. Haha!)
Det har jag gjort...

Fast sen ska jag ha riktig telefon och riktigt bredband. Woohoo :D

Nu ska jag äta piller och tycka synd om mig och mitt gröna snor.
Jag kommer väl få bihåleinflammation nu säkert.
All världens sjukdom på mig och min gnälliga chef kommer väl ge mig sparken.

Jag saknar min tjocka katt.





                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0