Jag är glad att jag inte bor hemma längre

eller att mina föräldrar bor ihop.
Och att jag bor med dom.
Fyfan.

Idag var jag på bauhaus, jysk, coop och ikea (alltså bäckebol) idag med mina päron.
Direkt börjar dom gnälla och vara allmänt sura och vidriga.
Sedan ska vi köpa duschdraperistång... Jag vill ha en som går runt badkaret, inte ett som bara delar av halva badrummet. Då blir det ändå blött överallt.
Stön.
Så dom blev ju skitsura på mig och började gnälla. Och jag ville bara gå där ifrån.
Det var nära att jag gjorde det också.
Fan vad hemska dom är.
Jag är så glad att jag slipper dom, att jag huserar över eget.
Jesus...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hittade du nån duschstång som var bra då?

2009-04-13 @ 21:40:59
URL: http://heygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0